Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

TEXHA

TEXHA є одним із світових лідерів на ринку обладнання для промислового птахівництва.

Про компанію:


"TEXHA"

TEXHA є одним із світових лідерів на ринку обладнання для промислового птахівництва.

TEXHA пропонує як кліткове, так і безклітинне обладнання для птахівництва для бройлерів і курей-несучок, включаючи, але не обмежуючись системами обробки та класифікації яєць, рішеннями клімат-контролю, лініями годівлі, видаленням підстилки, автоматизованим збиранням і депопуляцією стада.

Промислове обладнання для птахівництва TEXHA дозволяє легко масштабувати бізнес відповідно до мінливих потреб клієнта та умов ринку. TEXHA також пропонує установку, ремонт і модернізацію існуючого обладнання в найкоротші терміни і з мінімальними витратами.

Запит:


Клієнт звернувся до нас, щоб оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси в CRM. Створення централізованої клієнтської бази з можливістю перегляду замовлень на будь-якому етапі обробки. Специфіка бізнесу така, що проекти компанії розробляються під конкретного замовника і конкретне обладнання. На етапі продажу важливо швидко розрахувати вартість проекту, отримавши калькуляцію від кількох проектних відділів і зібравши всю інформацію, передати її у фінансовий відділ, а потім подати комерційну пропозицію на затвердження замовнику. . Цей бізнес-процес повинен працювати з обмеженням часу для кожного етапу. загальний час відповіді замовника не повинен перевищувати обмежень, затверджених компанією. У бізнес-процесі важливо передбачити передачу завдань іншому виконавцю за відсутності основного на цьому етапі. Важливо реалізувати обмеження прав на роботу з даними згідно з правилами компанії.

  • Впровадження CRM-системи та реєстрація вхідних заявок.
  • Централізоване зберігання клієнтської бази.
  • Розробка бізнес-процесу узгодження та оцінки технічного завдання по всьому ланцюжку виробництва, закупівлі, реалізації, обслуговування та фінансування з передачею комерційної пропозиції замовнику в узгоджений термін.
  • Відстеження клієнтів, постачальників, обладнання та послуг для кожного проекту.

  • Особливості процесу впровадження CRM для компанії Texha:

  • Можливість бачити в системі кінцевого клієнта, запланованих постачальників і всіх учасників процесу затвердження, оцінки, виробництва та обслуговування проекту.
  • Налаштування етапів конвеєра в CRM для складних проектів (тривалий цикл продажу товарів і послуг).
  • Поштові скриньки з джерелами потенційних клієнтів підключено.
  • Налагоджено бізнес-процес розподілу проектних даних між співробітниками кожного відділу для аналізу та оцінки роботи та формування комерційної пропозиції за участю співробітників виробничого, сервісного, фінансового та торгового відділів.

  • Ключові результати:


    В результаті успішного налаштування CRM ми автоматизували роботу менеджерів з клієнтами, а також оптимізували передачу даних про туристів для автоматичного формування договору, що значно спростило роботу менеджерів і скоротило час на оформлення один тур кілька разів. Наразі замовник збільшує кількість сервісів та комунікаційних засобів, що використовуються на CRM-порталі всередині компанії. На даний момент портал працює в штатному режимі і вирішує всі поставлені перед компанією завдання.

    Керівники підрозділів брали активну участь у постановці завдань та тестуванні налаштованої CRM, відповідали на запитання співробітників та допомагали їм почуватися комфортно. Приклад та участь керівників допомогли залучити співробітників до активної роботи в системі.

    Ви хочете оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси в CRM?


    Просто зв’яжіться з нами!