Консалтинг, аналітика та дизайн.
Ключовим етапом у створенні будь-якої інформаційної системи є визначення вимог і детальне проектування. Наша команда системних і бізнес-аналітиків, а також дизайнерів ux/ui занурюється в завдання клієнта, визначає вимоги, вивчає бізнес і, як результат, пише постанови завдань і технічні специфікації для розробки, зрозумілі як бізнес-клієнту так і програмісту.
Бізнес-аналіз: ми визначаємо цілі та завдання всіх сторін. Ми визначаємо проблеми споживачів і бізнес-цілі. Проведення серії інтерв'ю та опитувань з бізнес-групою. Ми формуємо бачення проекту та план на вищому рівні його розвитку на коротко-, середньо- та довгострокову перспективу.
Аналіз конкуренції та порівняльний аналіз є важливою частиною дослідження бізнес-аналізу. Ми проводимо галузевий аналіз, щоб оцінити сильні та слабкі сторони досліджуваної системи. Розробляємо рекомендації щодо складання або коригування стратегії його розвитку.
Аналіз на замовлення: Визначаємо цільову аудиторію, визначаємо найбільш пріоритетні сегменти. Ми збираємо запити від користувачів системи та аналізуємо їхній біль за допомогою глибинних інтерв’ю та анкет. Ми аналізуємо системи веб-аналітики та технічний стан сайту на наявність помилок в інтерфейсі та функціоналі. Складаємо список рекомендацій і вимог для усунення всіх виявлених недоліків при подальшій розробці нового сайту. Це найважливіший і досить великий блок роботи з бізнес- та веб-аналітики, конкурентних і нішевих досліджень, занурення в специфіку бізнесу, продукту і контексту інформаційного поля навколо нього. На цьому ж етапі коригується перелік технічних вимог до проекту. При необхідності поточна специфікація виправляється або складається нова специфікація.
Це найважливіший і досить великий блок роботи з бізнес- та веб-аналітики, конкурентних і нішевих досліджень, занурення в специфіку бізнесу, продукту і контексту інформаційного поля навколо нього. На цьому ж етапі коригується перелік технічних вимог до проекту. При необхідності поточна специфікація виправляється або складається нова специфікація.
На основі дослідження складається список гіпотез, описуються ролі користувачів, сценарії їх поведінки та взаємодії з системою. Розробляється логічне та навігаційне ядро проекту, інформаційна архітектура. Усі зв’язки між розділами, блоками та сторінками розроблені. Закладається механізм подальшого масштабування проекту без порушення логіки та навігації.
Ми розробляємо дизайн усіх сторінок сайту, при необхідності збираємо їх у динамічний прототип, що імітує роботу готового сервісу (без дизайну).
Підтримка дизайну, включаючи цикл удосконалень — створення та перевірка гіпотез на основі аналітики, створення резерву ідей для розробки продукту та надання консультацій.
Тестування на респондентах, виявлення помилок дизайну та створення додаткових гіпотез.
Написання технічного завдання на розробку системи з детальним описом логіки кожного функціонального модуля та елемента системи.
Тестова програма та методологія, посібники користувача та адміністратора, схеми взаємодії системи тощо.
Високоякісний дизайн займає до 35% часу, витраченого на створення системи.
Вартість нормо-години роботи - від 30 доларів США.
Проектування під ключ - від 1 000 до 10 000 доларів США.
Точкові завдання з аналітики: аудит, опитування, консалтинг - оцінюються індивідуально.
Часто буває, коли в організації вже є готова система, але немає впевненості в оптимальному впровадженні окремих модулів і необхідно проводити аудит сторонніми спеціалістами.
Наші аналітики можуть перевірити як весь проект, так і окремі його модулі. Визначте вузькі місця, помилки дизайну, напишіть список рекомендацій щодо покращення функціональності.
На основі отриманого звіту ви зможете поставити завдання щодо покращення функціональності існуючих систем.
Простота, послідовність, зручність і повна функціональність системи є запорукою її попиту серед користувачів.
Кожна компанія будує власні бізнес-процеси на основі існуючих правил, систем, ролей і посад у компанії. Оптимальність ланцюжків цих процесів, їх автоматизація дозволяє істотно підвищити ефективність роботи співробітників.
Ми можемо вивчити ваші процеси, формалізувати їх, знайти вузькі місця та запропонувати їх оптимізацію, а також розробити та написати завдання для їх автоматизації на основі існуючих або нових інформаційних систем.
CRM
Окремо виділяємо автоматизацію процесів відділу продажів на основі CRM-систем. Ми допоможемо впровадити та побудувати процеси всередині системи, а також розробити такі системи звітності та моніторингу, які дозволять керівникам компанії вчасно та в повному обсязі отримувати необхідну інформацію про ключові показники діяльності компанії.
В останні роки все більш затребуваними стають внутрішні системи корпоративного навчання співробітників. Ці системи дозволяють: відповідальним за навчання в компанії легко створювати та завантажувати нові навчальні матеріали, поширювати їх серед навчальних груп; керівникам структурних підрозділів контролювати успішність навчання своїх працівників; співробітники вчасно (нагадування) і зручно (дистанційно) проходять всі необхідні курси, отримують всю необхідну для роботи інформацію.
Вам потрібна консультація? Давайте обговоримо деталі!