Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3
info@e-pages.ua +38 (063) 866-74-59

Технічна підтримка

Технічні проблеми можуть виникнути в будь-який момент під час роботи сайту. Як наслідок, це може спровокувати втрату потенційних клієнтів або втрату важливої інформації.

Технічна підтримка проектів на Java, PHP (Magento, Laravel, Symfony, ZEND).


Ми розробляємо CRM-системи та веб-проекти Клієнтів незалежно від того, створені вони нашою компанією чи ні. У руках команд розробки та підтримки понад 50 проектів.

Переваги:


  • Усі види робіт, від підтримки та розробки до впровадження нових модулів, інтеграції, створення нових API, DevOps і консультації.
  • За потреби ми виділяємо для проекту персонального менеджера проекту, аналітика та команду.
  • Ми пишемо міні-ТЗ для складних завдань, щоб уникнути переоцінки та пропуску термінів.
  • Інформація під контролем: працюємо через систему постановки завдань.
  • Ми оцінюємо всі роботи перед виконанням. Якщо щось буде незрозуміло, ми проведемо інтерв'ю / аналіз або уточнимо.
  • Фіксована ціна за стандартну годину.
  • Звітність: щомісяця, з детальним описом кожної роботи.

  • Технічна підтримка сайтів становить 40% обороту компанії.


    Тарифи:


    Тарифи з передоплатою:

    — Плата за підписку: 40 або більше годин на місяць, невикористані години закінчуються. Гарантований розподіл ресурсів.

    — Депозит. Від 100 нормо годин на місяць години не згорають. Гарантований розподіл ресурсів.


    Післяплата:

    — Післяплата щомісяця + 20% до вартості години.


    Термінова робота або робота у вихідні/неробочий час можлива за подвійною нормою годинної ставки.


    Якщо вам потрібні не тільки «руки програмістів».


    Як правило, в корпоративних проектах використовується методологія Retainer (dedicated team) - розробка спринтами з гарантованим результатом.

    DevOps, цілодобова технічна підтримка та моніторинг.


    Ми будемо цілодобово стежити за вашим проектом із залученням чергового адміністратора та програміста в разі аварії (по телефону або через інтранет).

    Ми прописуємо час відповіді (SLA) і штрафні санкції в Договорі. Вартість забезпечення відповіді від 500 доларів США на місяць.


    Порядок роботи.


  • Робоча група Замовника створена в системі постановки задач. Ви ставите перед нами завдання і спостерігаєте за їх вирішенням.
  • Менеджер відповідає на нього та дає оцінку або ставить уточнюючі запитання.
  • Отримавши оцінку, ви підтверджуєте її, і ми приступаємо до роботи.
  • Наприкінці кожного місяця ми надаємо детальний звіт.

  • Максимальний розподіл ресурсів становить до 1000 стандартних годин на Клієнта на місяць.


    Виробництво: схема розробки, контроль версій, автотести.


    Використовуючи систему контролю версій, ви можете залучити до проекту відразу кількох програмістів, і їхні зміни легко відстежувати. Така ж технологія використовується в подальшій підтримці сайту.

    Під час реалізації проекту ми використовуємо як автоматичне, так і ручне тестування, щоб переконатися, що все охоплено.


    Доопрацювання проектів, не реалізованих нашою командою.


    Чи приймаємо ми на підтримку проекти, реалізовані не нашою командою? Так, після аудиту та узгодження завдань на перший етап супроводу.

    Вам потрібна технічна підтримка?


    Давайте обговоримо деталі!

    Просто зв’яжіться з нами тут.