"Усі, хто займається продажами, використовують одну з них. Але чи потрібна вона мені? Чи виграє від цього моя команда і чи продажі підуть краще? Зрештою, ми чудово справляємося з документами та Excel". Що ж, є причина, і не одна, чому "всі" використовують CRM для управління продажами. Що ще важливіше, розмір вашої команди мало впливає на корисність системи, тому CRM для невеликого відділу продажів може бути такою ж ефективною, як і для гігантської компанії.
Спробувати
безкоштовний тест-драйв CRM NetHunt
Ось 11 причин, чому невеликим відділам продажів потрібна CRM-система!
1. CRM - це ваш універсальний інструмент для всього
Напевно, найкраще в CRM-системі - це те, що при правильному використанні вона стає вашим головним інструментом у торгівлі, вашим центральним центром інформації, вашою інформаційною панеллю і списком справ. Як тільки ви та ваша команда почнете збирати всі ваші робочі дані та інформацію про клієнтів в єдиній системі, звичайні запитання на кшталт "Де я можу знайти інформацію про X?" або "Хто був останнім, хто звертався до Y?" просто зникають.
2. Стандартизуйте процес продажів і діліться ним у майбутньому
Ще одна чудова річ у використанні CRM при формуванні вашого відділу продажів - це те, що новачки зможуть влитися в існуючий у вашій компанії робочий процес і бездоганно слідувати йому.
Представникам не потрібно запам'ятовувати всі типи інформації, яку вони повинні отримати від клієнта. Просто подивившись на новий запис і знайшовши поле на кшталт "Розмір команди", вони згадають, що це те, про що вони повинні запитати.
3. Використовуйте CRM для планування та управління часом
Коли ви нова компанія на ринку, ваші ресурси досить обмежені. Кожен працівник має значення, і кожне завдання має бути виконане якнайшвидше. Але такий підхід призводить до хаосу на робочому місці, і без належної системи організації ви просто витрачатимете час на рутинну роботу, нехтуючи тим, що є важливим. CRM для відділу продажів допоможе вам розставити пріоритети, виділити клієнтів, які потребують вашої уваги, а також проаналізувати свою діяльність і зусилля.
4. Комунікація в маленькій команді не краща, ніж у великій
Ви можете подумати, що якщо у вас невеликий відділ продажів з 2-4 представників, то це означає, що ви знаєте, хто що робить і з якими результатами. Але, насправді, неможливо встежити за такими речами, навіть якщо вас всього двоє в команді. CRM для невеликого відділу продажів дозволяє вам знати, чи працює хтось із вас з клієнтом, і бути в курсі поточного стану справ, не змішуючись з робочим процесом ваших колег.
5. Виявляйте і повторюйте те, що працює
CRM для продажів дозволить вам дізнатися, які з ваших маркетингових зусиль або зусиль з продажу дійсно принесли значні результати. Адже CRM-система - це не лише збір даних, але й їх аналіз та представлення в зручному для сприйняття вигляді. Швидко згрупувавши клієнтів за каналами залучення, ви одразу побачите, які маркетингові канали працюють найкраще, які принесли вам більше контактів, більше клієнтів, а які слід закрити через їхню неефективність.
6. Ви будете рости
Гаразд, є 100% впевненість, що вам не потрібна CRM для продажів. Ви чудово справляєтеся з усіма цими електронними таблицями. Але чи буде ця система працювати, коли ваша команда збільшиться? Ми не говоримо про додавання одного нового представника. Як тільки ваша команда збільшиться в 2-4 рази, всі ваші нотатки та таблиці перетворяться на повний безлад, і ви витрачатимете більше часу на пояснення новачкам, як працює ваша система, та виправлення їхніх помилок, замість того, щоб виконувати свою роботу. CRM-системи чудово масштабуються, а це означає, що якщо вона добре працює для 2-4 людей, то буде такою ж і для 10-20 торгових представників.
7. Забезпечте персоналізований підхід
Коли у вас невелика команда і ви маєте справу з невеликою кількістю лідів та клієнтів, ви можете помилково вважати, що пам'ятаєте все про кожного з них. Безумовно, ви витратили час на спілкування з ними і дізналися все про їхні проблеми або очікування, але пройде тиждень або два, і ви не зможете пригадати, чи розмовляли ви з такою людиною взагалі. З CRM для управління продажами вам не потрібно тримати в голові інформацію про клієнтів. Доки ви пам'ятаєте хоч щось про них і вводите це в пошуковий рядок, ви готові спілкуватися з усіма клієнтами так, ніби вони були вашими найкращими друзями з давніх-давен.
8. Кращий таргетинг
Персоналізація та таргетинг - два важливі аспекти будь-якої масової комунікації з клієнтами та потенційними клієнтами. Якщо ми перейдемо до основ, то кожен запис в CRM - це окремий параметр, який визначає вашого клієнта.
Взяти ці параметри до уваги та використати їх як основу для розсилки новин або спеціальних пропозицій - це те, що CRM-система може зробити в кілька кліків. Ви можете відфільтрувати всю базу даних клієнтів за найбільш визначальними якостями і звернутися з резонансним повідомленням до потрібних людей.
9. Не можна покладатися лише на людей чи пам'ять
Як би суворо це не звучало, але надмірна залежність від людей - це те, що згодом може обернутися проти вас. Члени вашої команди рано чи пізно підуть, і якщо вони не передадуть все, що напрацювали, наступникам, ваша компанія втратить дані про клієнтів і налагоджені з ними стосунки. Інший людський фактор - це пам'ять. Ви не можете розраховувати на те, що пам'ятатимете все зі свого списку завдань або всі дані про клієнтів. Але як тільки всі ці дані потрапляють в CRM-систему, вони залишаються там назавжди. Дані залишаються з вами, вони завжди актуальні, і ви знаєте, де їх знайти.
10. CRM працює з вашими улюбленими інструментами
Хоча CRM має бути центральним центром вашої діяльності, це не означає, що ви не будете використовувати інші інструменти та сервіси у своїй роботі. CRM для невеликого відділу продажів не може замінити вам все, але вона може добре взаємодіяти з іншими. Наприклад, NetHunt CRM інтегрується з вашою поштовою скринькою Gmail, тож якщо ви проводите значну частину робочого часу у вхідних повідомленнях, ви все одно можете повністю контролювати дані CRM зсередини Gmail. Дані CRM (необроблені або сегментовані) можна експортувати в інші поштові сервіси, ви можете інтегрувати форми для захоплення лідів з CRM або підключити її до акаунтів вашої компанії в соціальних мережах.
11. Ви можете дозволити собі CRM
Раніше CRM могли дозволити собі лише великі компанії. Впровадження та підтримка CRM для відділу продажів були значними витратами, але також і корисними. Сьогодні, з популяризацією хмарних обчислень і значною конкуренцією на ринку, CRM-системи стали доступними настільки, що коштують не дорожче, ніж ваша підписка на Spotify або Netflix. Насправді, якщо ви використовуєте Excel для управління клієнтами, ви переплатили за програмне забезпечення, яке навіть не було розроблене для таких завдань.
Спробувати
безкоштовний тест-драйв CRM NetHunt