Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

Чому Creatio ідеально підходить для страхових брокерів

Чому Creatio ідеально підходить для страхових брокерів

Збираємо усі частини воєдино

 

Чи доводилося вам коли-небудь входити в систему продажів лише для того, щоб переключитися на маркетингову базу даних перед тим, як отримати доступ до файлу клієнта на телефоні? Окремо ці системи працюють досить добре; вони роблять те, що повинні робити. Але саме 360-градусний огляд дає вам перевагу; наявність повної картини є ключем до прийняття правильних рішень, виявлення тенденцій, прогнозування діяльності, а також визначення регіонів і ніш, що зростають.

Взаємозв'язок дає результати

 

Використання цього потенціалу не є легким завданням, оскільки вам доведеться об'єднати інформацію з різних наборів даних і форматів. Ви можете витрачати занадто багато часу на збір інформації, необхідної для створення страхових продуктів, подальшого врегулювання збитків, відстеження прогресу та результатів роботи. Але що, якби за кілька кліків можна було отримати повний профіль клієнта? Уявіть собі платформу, розроблену з урахуванням потреб страхової індустрії, здатну використовувати існуючі системи, формати баз даних, зіставляти набори даних у витонченій інформаційній панелі користувача.   

Creatio (раніше bpm'online) - це технологія мрії страхового брокера: вона забезпечує 360-градусний огляд профілів ваших клієнтів, інтегруючи формати та вихідні дані існуючих систем в одну єдину платформу та інтерфейс. Вона дозволяє автоматизувати численні процеси андеррайтингу та врегулювання збитків, щоб оптимізувати роботу вашого персоналу та підвищити рівень продажів і маркетингових ініціатив.  

А як щодо комплексної бізнес-платформи для страхових брокерів?

 

Прискорення бізнес-процесів лежить в основі платформи Creatio. Її численні модулі та функції призначені для вилучення та організації складних файлів даних, тоді як користувацький інтерфейс відображає дані відповідно до розумних шаблонів продажів, аналізу та сервісів. Ядро платформи сумісне з CSIO C900/C920 і відповідає галузевому стандарту NML5; такий дизайн дозволяє вам, вашим відділам продажів і операційній команді завантажувати набори даних від ваших провайдерів. Ви налаштовуєте шаблони для вилучення цін, покриття, премій, витрат, а також для розбивки профілів зборів і комісій. Це означає, що ви можете зіставляти інформацію про своїх провайдерів і відображати її в порівняльному, релевантному інтерфейсі, щоб створювати політики та адекватні рішення щодо покриття, які відповідають потребам ваших клієнтів.  

Усуваємо прогалини, по одному процесу за раз

 

Оптимізована платформа управління, запропонована Creatio, об'єднує різні відділи та функції страхової брокерської компанії. Андеррайтинг часто виконується незалежно від продажів і обслуговування клієнтів, що призводить до виникнення "сліпої зони" між функціями продажів, розвитку бізнесу та фінансового адміністрування. Тенденції, бізнес-можливості та аналіз даних, від яких залежить процвітання вашої брокерської компанії, часто, якщо не завжди, потрапляють в цю зону. Маючи 360-градусний огляд повного життєвого циклу страхування, ви зможете створювати, виводити на ринок і продавати видатні продукти та послуги, а також пропонувати найкраще у своєму класі обслуговування клієнтів.  

Яких реальних переваг ви можете очікувати від потужної CRM?


Цей цілісний підхід до управління вашим бізнесом має багато переваг. Технологія, розроблена Creatio, також дозволяє автоматизувати та оптимізувати процеси. Платформа діє як транзакційний простір між вашими клієнтами та андеррайтерами, розраховуючи, відстежуючи премії та збори, а також безперешкодно обробляючи платежі між першими та другими. Визначені опції профілю брокера дозволяють безперешкодно розраховувати та сплачувати комісійні ставки без необхідності узгоджувати окремі договори купівлі-продажу. Не надто убого.  

Як один інструмент може задовольнити всі ваші бізнес-потреби?

 

Модулі Creatio призначені для використання різними категоріями користувачів. Безпечний портал самообслуговування забезпечує персоналізований користувацький досвід на основі визначених вами категорій. Це означає, що ваші прямі клієнти, незалежно від того, чи є вони індивідуальними абонентами або учасниками корпоративного плану, можуть отримати доступ до свого профілю та історії; вони можуть поновлювати або оновлювати свої політики, додавати функції, замовляти дзвінки, подавати та відстежувати претензії самостійно. Ваші агенти з обслуговування клієнтів використовують інформаційну панель цієї ж платформи, щоб надавати цим клієнтам актуальну інформацію та обробляти їхні запити. Архітектура багатоканальної комунікації платформи дозволяє надавати послуги на різних пристроях (тексти, чати, дзвінки, електронні листи), зберігаючи при цьому всі обміни, комунікації та взаємодії в історії профілю.

Завдяки CRM ви більше не втрачаєте клієнтів

 

Відділ продажів і менеджери по роботі з клієнтами використовують CRM для відстеження шляхів клієнтів і управління потенційними клієнтами. Маючи огляд повного життєвого циклу клієнта на екрані, ви можете встановити операційні правила для найкращого управління існуючими клієнтами, відстежувати потенційних клієнтів або планувати дзвінки після укладання угод, щоб оцінити їхню задоволеність. Найкраща практика - взяти ваші процеси управління та утримання потенційних клієнтів і налаштувати їх у модулі автоматизації. Система підтримує зусилля вашого сервісу та відділу продажів, генеруючи щоденні списки завдань, дзвінків та зустрічей. Завдяки запланованим і цілеспрямованим комунікаціям ви більше не втрачаєте клієнтів. Клієнт може обрати іншого брокера або провайдера, але у вашій системі є всі дані для того, щоб повернути його наступного року. Ви знаєте, що вони цінують, що їм потрібно, і можете об'єднати їх у певні групи, щоб націлити на них нові й оновлені маркетингові та торгові повідомлення, оновлені варіанти політики, пристосовані до їхніх потреб і контексту, наприклад, цільову групу лікарів у зв'язку з пандемією COVID-19.  

Сприяння адміністрації в максимізації зусиль з продажу


Платформа Creatio є швидкою та оперативною і дозволяє відстежувати все, що дійсно має значення. Вивчаючи можливості технологій для вашого бізнесу, ви можете подумати про автоматизацію та/або вдосконалення існуючих процесів, таких як прості та складні бізнес-процеси: генерація лідів, черги вихідних дзвінків, управління контрактами, вхідні інциденти та запити на обслуговування, а також загальнокорпоративні або цільові комунікації та виведення на ринок нових продуктів.  

Забезпечте більш теплий прийом холодних дзвінків

 

Візьмемо, наприклад, проблеми з вихідними дзвінками. Creatio інтегрує системи предиктивного дозвону; ви можете автоматизувати вихідні дзвінки та налаштувати черги відповідно до вашого пулу агентів і часу відповіді, щоб мінімізувати деякі неприємні моменти холодних дзвінків. Якщо ви використовуєте несертифікованих агентів у кол-центрі, вони можуть отримати і зафіксувати всю необхідну інформацію про потенційного клієнта, перш ніж передати його сертифікованому брокеру. Завдяки повним профілям клієнтів або, у випадку холодних дзвінків, вичерпній інформації про вашу пропозицію послуг, перший контакт буде позитивним, здійснений з обізнаною особою, а потенційний клієнт буде направлений через пов'язаний та ефективний конвеєр.  

Максимальне дотримання списків Do Not Call  (Не дзвонити)


Ще одна цінна функція, яку Creatio підготувала для страхових брокерів, - це розширений інструмент управління списками обдзвону. Вбудована інтеграція реєстрів Do Not Call робить його привабливим інструментом для брокерів, які зобов'язані дотримуватися регульованої державою політики. У Канаді всі компанії повинні дотримуватися федерального списку "Не дзвонити", який складається з осіб, що відмовилися від телемаркетингових дзвінків. У США Федеральна торгова комісія стежить за дотриманням Національного реєстру "Не дзвонити", щоб захистити споживачів, які не бажають отримувати дзвінки від телемаркетологів. Це обов'язкова практика, яку Creatio підтримує автоматично. Внутрішня система збирає та порівнює різні існуючі клієнти, списки потенційних клієнтів та придбані списки з відповідними реєстрами Do Not Call, щоб переконатися, що номери DNC позначені як такі, що не заплановані для дзвінків.   

Інструмент для управління зростанням продажів

  

Використовуючи платформу CRM, ви також можете ефективно керувати типами брокерів, незалежно від того, чи вирішили ви створити вирівнювання територій, багаторівневі пули брокерів за номерами продажів або активними акаунтами. Різноманітні опції, які ви можете налаштувати в платформі, дозволяють створювати групи та підгрупи брокерів у вашій системі, які ви можете використовувати для проведення тренінгів, можливостей розвитку, встановлення цілей продажів, участі в комунікаціях, викликів на конкретних ринках тощо. Організаційні можливості Creatio дозволяють вам створювати команди, райони та регіони відповідно до ваших бізнес-цілей. Те ж саме можна зробити з вашими командами з обслуговування клієнтів та управління кейсами; ви встановлюєте правила, цілі та час реагування, щоб гарантувати, що управління кейсами та обробка претензій відповідає ключовим показникам ефективності компанії.  

Максимізація можливостей для перепродажу та перехресних продажів


Завдяки комплексному 360-градусному огляду каталогів послуг, профілів клієнтів, категорій і цілей продажів, ви можете залучати своїх продавців до цілеспрямованих ініціатив з підвищення продажів і перехресних продажів. Покращення знань про страхові продукти та індивідуальний підхід до ваших існуючих підписників та учасників програми може призвести до підвищення довіри та взаємодії з вашими командами та брендом, а також до збільшення результатів продажів. Ви можете використовувати інформаційні панелі та модулі Creatio, щоб перетворити прибуткових клієнтів на дуже прибуткових. Оскільки додаткові продажі призводять до збільшення пожиттєвої цінності клієнта (CLV), платформа Creatio оптимізована для полегшення комунікації та залучення.  

Крім того, ви можете визначати тенденції та потреби на основі різноманітних факторів, таких як регіональні результати продажів, події у сфері охорони здоров'я чи екології. Переконайтеся, що ви використовуєте ці фактори для розгортання розумних і релевантних ініціатив з перехресних продажів. Використовуючи дані про страхові випадки з плином часу, ви можете створювати конкретні плани перехресних продажів, впроваджувати їх і оцінювати результати, щоб розробити ще кращі. Це та сила, яку дає вам інтегрована CRM: сила знань, простота дій та інструменти для втілення вашого бачення.

Безкоштовний тест-драйв Creatio