Про компанію:
"Diespay"
Компанія DIESpay забезпечує комплексний сервіс еквайрингу.
Запит:
Замовником було поставлено основне завдання - здійснити збирання та внесення даних до CRM системи від клієнта, здійснення перевірки коректності заповнення даних оператором системи та їх передачу до системи банку партнера для реєстрації.
Для вирішення завдань компанії в CRM налаштовано:
Створення властивостей та довідників згідно ТЗ банку на запит “Для передачі інформації та відомостей про одержувачів, отриманих у ході проведення Ідентифікації (для банківських платіжних агентів - платіжних агрегаторів) у форматі XML”.;
Створено CRM-форми: Анкета клієнта юридичної особи, Анкета клієнта фізичної особи.;
Ключові результати:
Збільшення прибутку компанії від онлайн-продажів.
Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.
Формування онлайн-бази заявок.
Оптимізація обробки заявок і формування договору підвищила продуктивність праці співробітників.
Всі комунікації з клієнтами та етапи схвалення документуються в CRM.
Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.
Після заповнення даних клієнта та перевірки даних оператором при натисканні на кнопку “надіслати анкету до банку” відбувається передача даних про клієнта в систему банку захищеним каналом зв'язку та автоматична реєстрація клієнта в системі банку.
Ви хочете оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси в CRM?
Просто зв’яжіться з нами!