Garant Assistance обирає E-PAGES для створення нового рішення електронної комерції.
Про компанію:
"Garant Assistance"
Garant Assistance - лідер ринку послуг інформаційної та організаційної підтримки, допомоги в дорозі, медичного, страхового та юридичного асистансу України.
Запит:
Garant Assistance потребувала платформи електронної комерції, яку можна було б легко масштабувати та відповідати вимогам клієнтів.
Основними вимогами замовника до проекту були створення сучасного онлайн-магазину та впровадження CRM-системи.
Бізнес-завдання, які потрібно вирішити:
Автоматизація роботи підрозділів, які займаються обробкою замовлень.
Зменшення впливу людського фактору на кінцевий результат.
Збільшення LTV і утримання клієнтів за рахунок підвищення лояльності клієнтів і перехресних продажів.
Повна автоматизація процесу продажу за програмою программе “Comfort Tour Europe по QR коду.
Зменшення часу створення та обробки онлайн-замовлень.
Необхідно автоматизувати збір даних про клієнтів та забезпечити автоматичне формування договорів без участі менеджера.
За результатами роботи відділів продажів необхідно формувати індивідуальні звіти за формами, затвердженими керівництвом компанії.
Необхідність створення максимально зручного процесу замовлення послуг онлайн.
Для вирішення завдань компанії в CRM налаштовано:
поля клієнта в об’єктах CRM;
воронки продажів і вимоги до їх етапів для різних послуг;
бізнес-процеси в Угодах для відстеження укладання угоди, оплати та сповіщення клієнтів;
автоматичне формування електронного договору з клієнтом після заповнення інформації про їх дані за програмами Індивідуального дорожнього ассистансу;
формування індивідуальних звітів відповідно до вимог клієнта;
підключення платіжної системи "Portmone". Кастомізація лендингу на оплату клієнтом;
створення шаблонів електронних листів у корпоративному стилі.;
інтеграція сервіса ТУРБО-СМС з СRМ;
Для залучення персоналу компанії до роботи з CRM ми провели консультації та навчання співробітників.
Ключові результати:
Створення та успішний запуск інтернет-магазину:
Збільшення доходів компанії від онлайн-продажів.
Збільшення перехресних продажів супутніх послуг.
Впровадження CRM системи:
Збільшення прибутку компанії від онлайн-продажів.
Зменшення часу та витрат на замовлення та його обробку.
Наразі замовник збільшує кількість сервісів та комунікаційних засобів, що використовуються на CRM-порталі всередині компанії.
Ви хочете оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси в CRM?
Просто зв’яжіться з нами!