Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

Garant Assistance

Garant Assistance - лідер ринку послуг інформаційної та організаційної підтримки, допомоги в дорозі, медичного, страхового та юридичного асистансу України.

Garant Assistance обирає E-PAGES для створення нового рішення електронної комерції.


Про компанію:


"Garant Assistance"

Garant Assistance - лідер ринку послуг інформаційної та організаційної підтримки, допомоги в дорозі, медичного, страхового та юридичного асистансу України.

Запит:


Garant Assistance потребувала платформи електронної комерції, яку можна було б легко масштабувати та відповідати вимогам клієнтів.

Основними вимогами замовника до проекту були створення сучасного онлайн-магазину та впровадження CRM-системи.

Бізнес-завдання, які потрібно вирішити:


  • Автоматизація роботи підрозділів, які займаються обробкою замовлень.
  • Зменшення впливу людського фактору на кінцевий результат.
  • Збільшення LTV і утримання клієнтів за рахунок підвищення лояльності клієнтів і перехресних продажів.
  • Повна автоматизація процесу продажу за програмою программе “Comfort Tour Europe по QR коду.
  • Зменшення часу створення та обробки онлайн-замовлень.
  • Необхідно автоматизувати збір даних про клієнтів та забезпечити автоматичне формування договорів без участі менеджера.
  • За результатами роботи відділів продажів необхідно формувати індивідуальні звіти за формами, затвердженими керівництвом компанії.
  • Необхідність створення максимально зручного процесу замовлення послуг онлайн.


  • Для вирішення завдань компанії в CRM налаштовано:


  • поля клієнта в об’єктах CRM;
  • воронки продажів і вимоги до їх етапів для різних послуг;
  • бізнес-процеси в Угодах для відстеження укладання угоди, оплати та сповіщення клієнтів;
  • автоматичне формування електронного договору з клієнтом після заповнення інформації про їх дані за програмами Індивідуального дорожнього ассистансу;
  • формування індивідуальних звітів відповідно до вимог клієнта;
  • підключення платіжної системи "Portmone". Кастомізація лендингу на оплату клієнтом;
  • створення шаблонів електронних листів у корпоративному стилі.;
  • інтеграція сервіса ТУРБО-СМС з СRМ;

  • Для залучення персоналу компанії до роботи з CRM ми провели консультації та навчання співробітників.


    Ключові результати:


    Створення та успішний запуск інтернет-магазину:


  • Збільшення доходів компанії від онлайн-продажів.
  • Збільшення перехресних продажів супутніх послуг.


  • Впровадження CRM системи:


  • Збільшення прибутку компанії від онлайн-продажів.
  • Зменшення часу та витрат на замовлення та його обробку.

  • Наразі замовник збільшує кількість сервісів та комунікаційних засобів, що використовуються на CRM-порталі всередині компанії.

    Ви хочете оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси в CRM?


    Просто зв’яжіться з нами!