Як збільшити прибуток і скоротити витрати за рахунок автоматизації процесу онлайн-продажів туроператорської компанії.
Про компанію:
"Inflotcruises"
"Інфлот Круїз енд Феррі Україна" - багатопрофільний туроператор з круїзів, який пропонує круїзні подорожі і тури по всьому світу для українських туристів і берегове екскурсійне обслуговування круїзних суден в Україні.
Запит:
Клієнт звернувся до нас із бажанням оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси на клієнтському порталі CRM та його інтеграцію з основним сайтом продажу та корпоративною системою компанії. Основною вимогою замовника було впровадження комплексного бізнес-процесу для забезпечення продажу та подальшої роботи з клієнтом у процесі надання послуг.
Створення централізованої бази даних клієнтів з можливістю перегляду замовлень на будь-якому етапі обробки.
Замовлення надходять із сайту та партнерської мережі, необхідно забезпечити обробку замовлень з різних джерел.
Існує два офіси продажів, необхідно забезпечити поділ потенційних клієнтів по регіонах для розподілу в різні офіси продажів.
Необхідно автоматизувати збір даних про туристів і забезпечити автоматичне формування договорів без участі менеджера.
За результатами роботи відділів продажів необхідно формувати індивідуальні звіти за формами, затвердженими керівництвом компанії.
Необхідно інтегрувати CRM з усіма системами всередині компанії.
Виклики:
До процесу впровадження було залучено велику кількість відділів зацікавлених сторін клієнта.
Необхідність створення максимально зручного процесу замовлення турів онлайн.
Для вирішення завдань компанії в CRM налаштовано:
поля клієнта в об’єктах CRM;
воронки продажів і вимоги до їх етапів для різних послуг;
бізнес-процеси робочих процесів у воронках потенційних клієнтів для швидкого розрахунку вартості туру;
бізнес-процеси робочих процесів у Можливостях для відстеження укладання угоди та оплати туру та сповіщення клієнтів;
розподіл регіонів за офісами продажу та розподіл лідів за менеджерами за логікою, заданою замовником;
формування індивідуальних звітів відповідно до вимог клієнта;
автоматичне формування договору з клієнтом після заповнення інформації про кількість туристів, їх даних та інформації про тур;
інтеграція з обліковою системою компанії;
Інтеграція IP-телефонії з CRM.
Для залучення персоналу компанії до роботи з CRM ми провели консультації та навчання співробітників.
Ключові результати:
Збільшення прибутку компанії від онлайн-продажів.
Збільшення перехресних продажів супутніх послуг.
Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.
Формування онлайн-бази заявок.
Оптимізація обробки заявок і формування договору на тур підвищила продуктивність праці співробітників.
Всі комунікації з клієнтами та етапи схвалення турів документуються в CRM.
Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.
Формування бази онлайн заявок. Клієнтська база стала єдиною, а збереження історії замовлень дозволило сегментувати клієнтів для участі в маркетингових заходах.
В результаті успішного налаштування CRM ми автоматизували роботу менеджерів з клієнтами, а також оптимізували передачу даних про туристів для автоматичного формування договору, що значно спростило роботу менеджерів і скоротило час на оформлення один тур кілька разів. Наразі замовник збільшує кількість сервісів та комунікаційних засобів, що використовуються на CRM-порталі всередині компанії. На даний момент портал працює в штатному режимі і вирішує всі поставлені перед компанією завдання.
Ви хочете збільшити прибуток і зменшити витрати за рахунок автоматизації процесу онлайн-продажів?
Якщо так, то просто зв’яжіться з нами! Під час початкового обговорення ми можемо з’ясувати, чи є ми правильними партнерами для вашого проекту, а потім разом розробити для вас концепцію!
Просто зв’яжіться з нами!