Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

LHGroup

Little House - мережа мультибрендових магазинів дитячого одягу, аксесуарів та іграшок від найкращих європейських брендів класу преміум та де-люкс.

LHGroup обирає E-PAGES для створення нового рішення електронної комерції.


Про компанію:


"LHGroup"

Little House - мережа мультибрендових магазинів дитячого одягу, аксесуарів та іграшок від найкращих європейських брендів класу преміум та де-люкс: Falke, Hanro, Roeckl, Steiff, Sanetta, Elsy, TOPModel та інших. Little House входить в групу компаній LHGroup, яка офіційно представляє в Україні преміальні європейські бренди в дитячому і дорослому сегментах ринку, як оптом, так і монобрендовими роздрібними магазинами

Преміальність, високі вимоги до якості, елегантність і висока технологічність складають основу продукції представленої LHGroup. Турбота про клієнтів та високоякісний сервіс завжди є для компанії на першому місці.

Запит:


LHGroup потребувала платформи електронної комерції, яку можна було б легко масштабувати та відповідати вимогам клієнтів.

LHGroup визнала, що купівельні звички їхніх клієнтів переходять на покупки онлайн, тому звернулася до E-PAGES, щоб створити рішення для електронної комерції, яке б запропонувало своїм клієнтам можливість використовувати онлайн-магазин або продовжувати традиційні методи покупки.

Основними вимогами замовника до проекту були: створення сучасного інтернет-магазину, впровадження CRM-системи та двостороння інтеграція з обліковою системою компанії.

Бізнес-завдання, які потрібно вирішити:


  • Автоматизація роботи всіх підрозділів, які займаються обробкою замовлень.
  • Зменшення впливу людського фактору на кінцевий результат.
  • Збільшення LTV і утримання клієнтів за рахунок підвищення лояльності клієнтів і перехресних продажів.
  • Зменшення часу створення та обробки онлайн-замовлень.


  • Ключові результати:


    Створення та успішний запуск інтернет-магазину:


  • Збільшення доходів компанії від онлайн-продажів.
  • Збільшення перехресних продажів супутніх товарів.

  • Впровадження CRM системи:


  • Збільшення прибутку компанії від онлайн-продажів.
  • Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.

  • Наразі замовник збільшує кількість сервісів та комунікаційних засобів, що використовуються на CRM-порталі всередині компанії.

    Ви хочете запустити електронну комерцію?


    Якщо так, то просто зв’яжіться з нами! Під час початкового обговорення ми можемо разом розробити для вас концепцію!

    Просто зв’яжіться з нами!