Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

REIMA

Reima – провідний у світі бренд дитячого спортивного одягу з Фінляндії.

Про компанію:


"Reima"

Reima – провідний у світі бренд дитячого спортивного одягу з Фінляндії.

«З більш ніж 75-річним досвідом ми знаємо, що дрібні деталі мають найбільше значення. Ось чому наші продукти, відзначені нагородами, є безпечними, інноваційними, стійкими та витримають випробування часом».

Запит:


  • Замовлення надходять із роздрібного інтернет-магазину. На даний момент загальна обробка замовлення займає більше 20 хвилин. потрібно працювати на кількох системах. Необхідно скоротити обробку замовлення до 5 хвилин і перевести роботу менеджера з продажу в одну систему, інтегрувавши її з іншими системами компанії, такими як бухгалтерія та склад.
  • Також необхідно автоматизувати CRM із зовнішніми системами, такими як служби доставки, платіжні системи, телефонія тощо.

  • Для вирішення завдань компанії в CRM налаштовано:


  • поля клієнта в об’єктах CRM;
  • воронка продажів і етапи обробки замовлення;
  • бізнес-процес затвердження та відправлення замовлення;
  • інтеграція з сайтом інтернет-магазину;
  • інтеграція з обліковою системою компанії;
  • інтеграція з платіжними системами;
  • інтеграція зі службами доставки;
  • інтеграція зі складською системою компанії;
  • Інтеграція IP-телефонії з CRM.

  • Для залучення персоналу компанії до роботи з CRM ми провели консультації та навчання співробітників. Фахівці нашої компанії супроводжували впровадження CRM в офісі замовника з моменту початку роботи над проектом до етапу самостійної роботи всіх відділів компанії в CRM.

    Ключові результати:


  • Час обробки одного замовлення скорочено в 4 рази.
  • Уся комунікація з клієнтами, етапи затвердження, платежі та відправлення документуються в CRM.
  • Клієнтська база стала єдиною, а збереження історії замовлень дозволило сегментувати клієнтів для участі в маркетингових заходах.
  • Всі комунікації з клієнтами та етапи схвалення турів документуються в CRM.
  • Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.
  • В результаті успішного налаштування CRM ми автоматизували роботу менеджерів з покупцями, а також оптимізували передачу даних про оплату, відвантаження, доставку та інтегрували CRM з усіма внутрішніми системами компанії, що збільшило кількість замовлення оброблені одним менеджером 4 рази і повністю задовольнили очікування замовника від реалізації проекту.

    Ви хочете збільшити прибуток і зменшити витрати за рахунок автоматизації процесу онлайн-продажів?


    Просто зв’яжіться з нами!