TEXHA є одним із світових лідерів на ринку обладнання для промислового птахівництва.
TEXHA є одним із світових лідерів на ринку обладнання для промислового птахівництва.
TEXHA пропонує як кліткове, так і безклітинне обладнання для птахівництва для бройлерів і курей-несучок, включаючи, але не обмежуючись системами обробки та класифікації яєць, рішеннями клімат-контролю, лініями годівлі, видаленням підстилки, автоматизованим збиранням і депопуляцією стада.
Промислове обладнання для птахівництва TEXHA дозволяє легко масштабувати бізнес відповідно до мінливих потреб клієнта та умов ринку. TEXHA також пропонує установку, ремонт і модернізацію існуючого обладнання в найкоротші терміни і з мінімальними витратами.
Клієнт звернувся до нас, щоб оптимізувати бізнес-процеси та робочі процеси в CRM. Створення централізованої клієнтської бази з можливістю перегляду замовлень на будь-якому етапі обробки. Специфіка бізнесу така, що проекти компанії розробляються під конкретного замовника і конкретне обладнання. На етапі продажу важливо швидко розрахувати вартість проекту, отримавши калькуляцію від кількох проектних відділів і зібравши всю інформацію, передати її у фінансовий відділ, а потім подати комерційну пропозицію на затвердження замовнику. . Цей бізнес-процес повинен працювати з обмеженням часу для кожного етапу. загальний час відповіді замовника не повинен перевищувати обмежень, затверджених компанією. У бізнес-процесі важливо передбачити передачу завдань іншому виконавцю за відсутності основного на цьому етапі. Важливо реалізувати обмеження прав на роботу з даними згідно з правилами компанії.
Особливості процесу впровадження CRM для компанії Texha:
В результаті успішного налаштування CRM ми автоматизували роботу менеджерів з клієнтами, а також оптимізували передачу даних про туристів для автоматичного формування договору, що значно спростило роботу менеджерів і скоротило час на оформлення один тур кілька разів. Наразі замовник збільшує кількість сервісів та комунікаційних засобів, що використовуються на CRM-порталі всередині компанії. На даний момент портал працює в штатному режимі і вирішує всі поставлені перед компанією завдання.
Керівники підрозділів брали активну участь у постановці завдань та тестуванні налаштованої CRM, відповідали на запитання співробітників та допомагали їм почуватися комфортно. Приклад та участь керівників допомогли залучити співробітників до активної роботи в системі.
Просто зв’яжіться з нами!