Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

Впровадження CRM

Основними цілями впровадження CRM є підвищення ефективності управління бізнесом, зниження витрат і збільшення прибутку і доходів.

Ефективність бізнесу залежить від ефективності як відділу продажів, так і всіх відділів компанії, залучених до процесу продажів.


Система CRM допомагає контролювати роботу та керувати бізнес-процесами. Це потужний інструмент, який допомагає автоматизувати багато процесів, сегментувати клієнтів, налагодити з ними взаємодію та покращити маркетингове просування. CRM-система виконує багато завдань. Серед них облік клієнтів, управління продажами, різноманітні аналітичні функції, документообіг та багато інших. Необхідно враховувати масу факторів, працювати з великим обсягом інформації, аналізувати, структурувати її та правильно нею керувати. Погана організація бізнес-процесів призводить до некерованості, що тягне за собою втрату клієнтів, фінансів і багато інших негативних факторів. Продажі є головним двигуном будь-якого виду бізнесу, і від їх ефективності залежить добробут компанії.

Чому це необхідно? CRM система – це інструмент, який дозволяє структурувати дані, обробляти великий потік інформації, аналізувати та складати завдання. Допомагає покращити процеси управління співробітниками, контролює діяльність компанії, спрощує роботу з документами та бухгалтерією.

I. Впровадження CRM вирішує такі завдання:


Перш ніж прийняти рішення про використання такої CRM, зацікавлені сторони повинні зрозуміти, чи потрібна вона взагалі їхньому бізнесу. Багато компаній існують «по-старому», коли менеджери записують дані в блокнот, спілкуються з клієнтом по телефону та електронною поштою, завдання ставляться на нарадах, співробітники витрачають багато часу на підготовку звітів, які не завжди відповідають до реальності. Високий рівень конкуренції, потік інформації, зростаючі потреби клієнтів не дають змоги в наш час залишатися на цьому рівні. Тому впровадження CRM стає практично обов'язковим.

1. Цілісність і безпека клієнтської бази.


Однією з головних переваг CRM є збереження єдиної клієнтської бази. Всі контакти та облікові записи зберігаються в єдиній базі даних, втратити їх практично неможливо. Доступ надається між співробітниками в залежності від посади, ролі, кожен фахівець може вести свою окрему базу даних, при цьому вона об'єднана в системі. База сегментована, можна розподіляти ролі. Співробітники мають спільний доступ до даних, що дозволяє пропонувати ефективні рішення для роботи з клієнтами та підвищувати ефективність взаємодії як всередині компанії, так і між бізнесом і клієнтом. Відстежуються не тільки клієнти компанії, а й постачальники, партнери та інші учасники бізнес-процесів.

2. Підвищення ефективності продажів.

Впровадження CRM позитивно впливає на показники продажів. Чому це відбувається:

  • клієнтська база оптимізована, її можна розділити на постійних, потенційних, перспективних тощо, а також сегментувати для роботи окремо для кожної категорії;
  • легко планувати дії співробітників;
  • внутрішні процеси компанії покращуються, відділи починають ефективніше взаємодіяти один з одним;
  • швидкість обслуговування покращена за рахунок швидкого реагування на запити клієнтів;
  • ефективність роботи підвищується за рахунок чіткого розподілу завдань і інструментів моніторингу та збору звітів в автоматичному режимі;
  • завдяки статистиці продажів легко оцінити попит на посади, підготувати пропозиції та скоригувати маркетинговий план;
  • електронний документообіг спрощує процес обробки операцій, мінімізує помилки, покращує якість обслуговування;
  • спрощує ланцюг постачання.

Якщо ваша компанія переслідує ті ж цілі, то процес впровадження обов'язковий.

successful-group-business-people-working

3. Підвищення рівня обслуговування клієнтів.


Якість обслуговування клієнтів є одним з головних пріоритетів будь-якої сучасної компанії. Все починається з елементарної відповіді на запит і швидкого обслуговування, до персоналізації та унікальних пропозицій. Завдяки впровадженню CPM спілкування з клієнтами стає простим, ефективним, швидким і зрозумілим. Ви можете створювати розсилки, вітати клієнтів зі святами, готувати пропозиції на основі історії покупок, розсилати запрошення на заходи. Тримайте діалог із клієнтами, і вони стануть постійними.

4. Оптимізація бізнес-процесів компанії.


Встановлення CRM спрощує багато робочих процесів. Приклад: клієнт залишає заявку на сайті і хоче придбати товар. Заява йде на пошту. Менеджер, навіть якщо відразу помічає її, передзвонює клієнтці. Діалог йде, клієнт поки не наважується на покупку. Далі менеджер повинен дізнатися, чи є на складі товар, що цікавить. Клієнт думає. Співробітник передзвонює, але клієнт вирішує поки не купувати товар. Яким чином впровадження CRM-системи допоможе вирішити проблему?

Додаток відразу приходить в чат до менеджера, система показує дані про залишки, або автоматично формується запит на склад. Менеджер вже в курсі позиції під час дзвінка. У системі є робочий скрипт, що вже підвищує ймовірність продажів. Клієнт вирішує подумати. добре. Але він потрапляє в базу потенційних покупців. Далі йому готують персональну пропозицію, вмовляючи його купити. Навіть якщо він не готовий, дані зберігаються в базі даних, і з ними можна працювати пізніше.

Процеси компанії легко оптимізувати, автоматизувати, прискорити. Документообіг, автозаповнення даних, персональні пропозиції, розподіл завдань – це лише мала частина процесів, які система може автоматизувати та вдосконалювати.

5. Стандартизація та автоматизація продажів.


Впровадження CRM-системи призводить бізнес-процеси до обраного стандарту. Це означає, що керівники працюватимуть за чітким алгоритмом, кожен процес налагоджений і йде в заданому напрямку. Такий підхід позбавляє від метушні та помилок. Такий підхід забезпечує порядок у бізнесі та підвищує ефективність.

6. Отримання докладних аналітичних даних, які можна застосовувати.


Однією з головних переваг впровадження CRM є наявність інструментів детальної аналітики та звітності. Ви можете легко контролювати роботу кожного співробітника, бачити реальні продажі, доходи і витрати компанії, витрати. Завдяки аналітиці складається план продажів, маркетингу та просування бізнесу.

Аналітика дозволяє побачити сильні та слабкі сторони, зрозуміти, що відбувається всередині компанії, побачити зміни на ринку та відчути тенденції. Це необхідно для набуття динамізму та гнучкості компанії, здатної адаптуватися до сучасних реалій та управляти торгівлею.

crm-customer-relationship-management-business-sales-marketing-system-concept

II. Етапи впровадження CRM.


План впровадження складається з кількох етапів. CRM можна впровадити як в новій компанії, так і в існуючому бізнесі. Проект впровадження CRM системи виглядає наступним чином:

1. Опис бізнес-процесів компанії.


Для початку потрібно зрозуміти, як працює компанія, які бізнес-процеси відбуваються і що можна вдосконалити, автоматизувати та оптимізувати. Для цього аналітики E-PAGES детально вивчають особливості сфери діяльності, цільову аудиторію, конкурентів і внутрішні процеси компанії. Ми укладаємо угоду про нерозголошення конфіденційної та комерційної інформації, щоб ви могли бути впевнені, що ваші дані захищені.

Важливо розуміти структуру компанії, починаючи від прибиральниць і співробітників на ресепшен, закінчуючи складом директорів. Вивчається продукція підприємства, послуги, що надаються, принципи роботи менеджерів. Як відбувається робота з клієнтом, звідки надходять запити, як працює система маркетингу та які інструменти аналітики використовуються. Все це необхідно для того, щоб скласти точний проект впровадження CRM системи в бізнес.

2. Складання концепції впровадження.


Визначивши сильні і слабкі сторони, потрібно зрозуміти, як позбутися проблем і як поліпшити продажі. Ми вивчаємо, де втрачаються клієнти, на яких етапах зриваються угоди та як оптимізувати роботу співробітників. Після цього розробляється план впровадження, підбираються оптимальні інструменти, які дозволять усунути слабкі сторони компанії, поліпшити взаємодію з клієнтом і збільшити продажі. Технічне завдання оформляється у вигляді документації, яка супроводжується розробниками та фахівцями, що надають послуги з впровадження CRM.

3. Формування карти налаштування CRM.


Якщо концепція впровадження — це набір правил і рекомендацій, які допоможуть покращити ефективність бізнесу, то карта налаштування — це чіткий технічний план, який допоможе інтегрувати інструмент у компанію. На основі отриманих даних формується набір інструментів, які будуть працювати, прописуються чек-листи, воронки продажів, визначаються інструменти взаємодії з клієнтом, розробляються алгоритми дій з урахуванням специфіки ситуації.

Розпочато впровадження плану реалізації та підготовка інструментів, які будуть використані. Карта налаштування дає розуміння того, з якими алгоритмами працюватимуть співробітники.

4. Налаштування CRM, імпорт даних, інтеграції.


Триває встановлення CRM. За планом фахівці налаштовують обліковий запис, інтегрують сторонні сервіси, імпортують існуючі бази даних, створюють нові статуси, створюють канали продажів. Виконані всі технічні налаштування, інструмент підготовлений до запуску та експлуатації.

5. Тестування системи.


Перевірка якості впровадження шляхом глобального ручного та автоматизованого тестування.

6. Навчання клієнтів.


Проведення демонстрації системи з детальним навчанням замовника роботі з нею. Наші фахівці навчають співробітників, показують, як працювати з CRM. Якщо компанія невелика, то ще на етапах розробки керівник вивчає принципи взаємодії CRM і його компанії, керівники відділів переймають навички і передають їх своїм співробітникам. Для великих підприємств надається послуга коучинга. Завдання – донести переваги інструменту, його можливості та цілі впровадження CRM. Яким би потужним не був інструмент, якщо працівники не вміють ним користуватися, він не буде ефективним. Тому етап навчання також важливий.

7. Технічна підтримка та подальший розвиток.


Після впровадження СРМ здійснюється технічна підтримка. Під час тестування неможливо врахувати всі особливості роботи з системою, тому технічна допомога дозволяє швидко доповнити інструмент, змінити функціонал або вдосконалити його. Ми здійснюємо гарантійну підтримку, а також надаємо повну технічну підтримку.

business-person


Висновки.


Ефективність впровадження CRM-системи вкрай важко переоцінити. Це сучасний цифровий інструмент, який допомагає автоматизувати та покращити бізнес-процеси компанії, оптимізувати роботу співробітників, зменшити навантаження, мінімізувати помилки та ризики, зменшити витрати та збільшити прибуток. Це допомагає налагодити комунікацію з клієнтами, надати персональні послуги та перетворити клієнтів на постійних клієнтів.

В E-PAGES ми надаємо послуги з впровадження CRM, а також пропонуємо розробку персональних систем з унікальним набором бізнес-інструментів. Підбираємо найкращі рішення, детально вивчаємо особливості бізнесу. Ми виділяємо персональну команду розробників, супроводжуємо від початку співпраці до повного запуску, а також забезпечуємо гарантійну підтримку.

Ви хочете запровадити CRM у своїй організації?


Якщо так, тоді просто зв’яжіться з нами, щоб обговорити деталі, вартість впровадження CRM для вашого бізнесу, умови та інші деталі. Давайте покращувати продажі та комунікацію з клієнтами разом!