Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

eCommerce

Інтернет-магазини, що реально продають. З яскравим дизайном та підтримкою мобільних пристроїв.
Інтеграція з обліковою системою, CRM та торговими платформами.

Професійний інтернет-магазин, зручний для відвідувачів, який приносить продажі, відображає ваші бізнес-процеси та готовий до реклами – це наш профіль!


З розвитком інтернет-комунікацій люди все частіше стали віддавати перевагу інтернет-магазинам. Сайт став невід’ємною частиною будь-якого бізнесу, основним інструментом його масштабування.

Зручне управління продажами з будь-якої точки світу, доступність магазинів 24/7, автоматизація основних бізнес-процесів, готова платформа для просування товарів і послуг, інтегрована CRM-система, що забезпечують високий рівень обслуговування клієнтів. Наявність власного інтернет-магазину дає будь-якому підприємцю масу можливостей і переваг.

З 2010 року ми вже реалізували багато успішних проектів у різних галузях, тож можемо з упевненістю сказати, що знайдемо відповідне рішення і для Вас!


businessman-analysing-profit-business-financial.jpg

Розробка інтернет-магазинів і маркетплейсів


Ми маємо глибоку експертизу: за 12 років ми створили більше 100 інтернет-магазинів, майже всі вони на фреймворках PHP (Magento, Bitrix, Laravel, YII). Крім того, ми маємо власні проекти і чудово розуміємо проблеми та болі Замовника.


Етапи розробки:


Загальна схема:


  • Укладення договору.
  • Дослідження, аналітика, технічне завдання.
  • Дизайн.
  • Макет і зовнішнє програмування.
  • Програмування (система контролю версій, проміжне тестування).
  • Інтеграція з необхідними службами.
  • Тестування та документація.
  • Запуск.
  • Технічна підтримка та розвиток.

Наша команда.


Вже на старті проекту ми знайомимо Замовника з командою. Типовий штат: менеджер проекту, аналітик, 2-3 програміста, дизайнер і QA спеціаліст.


Технічне завдання та прототипи.


Опитуємо робочу групу клієнта, збираємо брифи та спілкуємося з ІТ-службою клієнта. З цієї роботи народжується Технічне завдання: документ, згідно з яким буде представлений сайт. Також робимо візуалізацію - малюємо інтерактивні прототипи майбутнього сайту.


Аналітика та передпроектна перевірка.


Перед малюванням дизайну ми проводимо дослідження бізнес-процесів клієнта, зокрема, створюємо CJM (Customer Journey Map), яка описує всі сценарії поведінки відвідувачів сайту.


Методологія розробки


Розробка ведеться за однією з трьох методологій:

— Класика. Це послідовна модель розробки: технічні характеристики, прототипи, дизайн, макет, програмування, 2 цикли тестування та доставка.

— Терміново. Тут етапи йдуть паралельно, наприклад, намалювавши тільки головну сторінку сайту, ми вже віддаємо її на верстку. Або виклавши половину макетів, приступаємо до їх реалізації. Дозволяє вдвічі заощадити час, але й коштує дорожче.

— Agile. Гнучка методологія, ідеальна для корпоративних порталів, де правильніше затверджувати і виконувати одне завдання, ніж півроку проектувати те, що на момент затвердження застаріє. Agile складається з щотижневих спринтів, і щотижня ви можете керувати розвитком і змінювати напрямок проекту.

Реалізація та підтримка проекту.


У нас є п'ять тестувальників, які перевіряють роботу як вручну, так і за допомогою автоматизованих тестів. Що важливо, ми робимо це не в кінці всього проекту, а в кінці кожного тижневого етапу, що забезпечує контроль за термінами.

Інтеграція сайту з бухгалтерськими системами.


На цьому етапі ми працюємо з ІТ-службою Замовника: розробляємо API обміну, проектуємо канали обміну даними. Результат: односторонній або двосторонній обмін з ERP, AXAPTA, SAP та іншими відомими системами обліку та автоматизації.

Автоматизація розрахунків онлайн-платежів і доставки.

Вже успішно налаштовано та запрограмовано понад 20 різних типів платежів та доставки.

Ecommerce service


DevOps і високі навантаження.


У нас є власні інженери DevOps: ми побудуємо оптимальну схему розгортання оновлень, налаштуємо кластер і проведемо навантажувальне тестування. А після запуску проекту ми забезпечимо цілодобовий нагляд.

У яких випадках ми найбільш ефективні?


  • У вас є проект B2B і вам потрібні знання в цьому типі проекту.
  • сайт інтегрований з кількома системами одночасно, і не всі вони мають документацію.
  • сайт планується з високим навантаженням (від 10 000 відвідувачів на день) і все повинно працювати швидко.
  • для низки робіт потрібні аналітика та консалтинг.

Ви хочете отримати рішення електронної комерції?


Давайте обговоримо деталі!