Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

Розуміння управління бізнес-процесами

Побудова ефективного бізнес-процесу дозволяє визначити, створити та проаналізувати очікувані дії, які складають основну цінність вашого бізнесу.

Бізнес-процес - це один з ключових активів вашої компанії. 

 Хоча бізнес-процес легко сплутати з робочим процесом, дуже важливо розуміти різницю, щоб успішно побудувати бізнес-процес. Бізнес-процес - це набір пов'язаних між собою дій, які використовуються для проходження певного шляху для всієї компанії. Робочий процес схожий на бізнес-процес, але це набір взаємопов'язаних дій, які використовуються для виконання певного завдання.

При побудові будь-якого процесу першим кроком є правильна ідентифікація ваших поточних процесів.

Подумайте про те, чого ви намагаєтеся досягти. Які сфери необхідно "вирішити" на шляху до фінішної прямої?

Приблизно 96% компаній мають певний процес документообігу. Вкрай важливо розуміти, як попередньо встановлені процеси пов'язані із загальними цілями бізнес-процесів.

Переваги автоматизації бізнес-процесів

Загальна мета створення бізнес-процесу полягає в тому, щоб задокументувати ваші методи, а також дозволити вам відстежувати, керувати та переглядати результати ваших зусиль. Це має кілька переваг.

Автоматизований бізнес-процес дозволить вам обмежити або повністю усунути людські помилки. Він гарантує, що один і той самий процес виконується постійно і без затримок. Наприклад, ви можете вимагати від своїх торгових представників затвердити пропозицію, перш ніж надсилати її клієнту для ознайомлення. Автоматизація цього процесу в масштабах всього бізнесу гарантує, що торгові представники ніколи не "забудуть" або "пропустять" етап затвердження.

Автоматизація процесів також дозволяє візуально відстежувати ефективність роботи співробітників і статус потенційних клієнтів. Можливість точно бачити, на якому етапі процесу перебуває потенційний клієнт, тримає всіх членів команди на одній хвилі. Таке рішення з низьким рівнем коду, як Creatio, забезпечує візуальне представлення процесів, що є надійним способом проаналізувати їхній стан та усунути будь-які дублювання або непотрібні кроки в межах кожного процесу.

БІЗНЕС-ПРОЦЕС CREATIO

Бізнес-процес Creatio дає користувачам можливість автоматизувати будь-які внутрішні процеси за власним бажанням. Це стосується як простих процесів, таких як затвердження документів, так і більш складних, таких як автоматизація продажів. Мета - усунути будь-яку плутанину, підвищити ефективність і мінімізувати витрати. Ось кілька прикладів використання Creatio:

#1 HR-діяльність

Прийом на роботу нових співробітників вимагає декількох кроків, щоб гарантувати, що все буде зроблено швидко та ефективно. У Creatio ви можете створити бізнес-процес, який буде використовувати різні "тригери", що при досягненні певних умов запускають автоматичну дію.

Тут ви бачите, що як тільки статус заявника буде змінено (схвалено чи відхилено), менеджеру буде надіслано автоматичний імейл із повідомленням про зміну статусу схвалення. Цей електронний лист сповіщає менеджера про те, що він повинен зв'язатися із заявником.

Кожен крок може бути змінений, щоб гарантувати, що ви ніколи не втратите заявника або не пропустите важливий крок у процесі адаптації. Нарешті, після того, як схвалення кандидата буде оновлено, менеджер отримає повідомлення про необхідність завершити останні кроки процесу. 

#2 Технологічна індустрія

Ще одним прикладом використання бізнес-процесів Creatio є завдання для ІТ-підтримки. Ви можете використовувати Creatio для створення і призначення декількох завдань, щоб забезпечити своєчасне вирішення проблем і питань ваших клієнтів. У цьому прикладі показано, як можна автоматично надсилати електронні листи особі, яка надсилає запит на отримання квитка. Пам'ятайте, що ці листи можна налаштувати в конструкторі системи або прикріпити безпосередньо з раніше створених шаблонів.

Після відправлення електронного листа процес надсилає нагадування про завдання агенту служби підтримки, щоб нагадати йому "завершити заявку на обслуговування протягом певного періоду часу" або оновити статус заявки до "закрито". Оскільки Creatio дозволяє користувачам бачити результати виконання завдань, агенти служби підтримки з меншою ймовірністю працюватимуть над одним і тим же тікетом і витрачатимуть дорогоцінний час.

Після закриття тікета бізнес-процес автоматично надсилає посилання на опитування, щоб запитати, як ви вирішили проблему. Це дозволяє переглядати відгуки клієнтів і відстежувати ефективність ваших зусиль.

#3 Банківська сфера

Як і HR-діяльність, документообіг можна автоматизувати, щоб гарантувати, що нічого не буде пропущено. Тут ви можете вимагати, щоб різні завдання, електронні листи та вимоги щодо затвердження були виконані до того, як контракт буде надіслано клієнту. Побудова детального, багатокрокового процесу зменшує ймовірність помилок. Після того, як договір буде оновлено та затверджено менеджером філії, він буде автоматично надісланий клієнту на підпис.

#4 Охорона здоров'я

Інструменти бізнес-процесів Creatio також застосовуються в галузі охорони здоров'я. Подумайте про такий сценарій: ви - стоматолог, чий кабінет наразі стикається з нестачею персоналу. Ви хочете переконатися, що ваші пацієнти не постраждають від цієї ситуації, поки ви намагаєтеся заповнити вакансії. За допомогою інструменту бізнес-процесів Creatio ви можете налаштувати кілька тригерів автоматизації, які нагадуватимуть вашим пацієнтам про їхній візит електронною поштою. Ви також можете налаштувати нагадування для вашого персоналу, щоб вони дзвонили пацієнтам про майбутню зустріч. Це звільнить ваш персонал від необхідності вручну відстежувати майбутні зустрічі, дзвінки, текстові нагадування або електронні листи.

Загалом, бізнес-процеси Creatio дозволяють вам автоматизувати ваші процеси, водночас надаючи вам повний контроль над тим, які кроки роблять ваші користувачі на кожному етапі процесу. Автоматизація бізнес-процесів тримає всю організацію в курсі подій і спрямовує її до одних і тих же цілей. Для отримання додаткової інформації про бізнес-процеси Creatio і про те, яку користь вони можуть принести вам, зв'яжіться з нами