Україна, Київ, вул. О.Довженка. буд. 3

Starlight Media

Starlight Media – одна з найбільших медійних груп України.

Про компанію:


"Starlight Media"

Starlight Media – одна з найбільших медійних груп України, що об’єднує низку українських компаній – виробників і дистриб’юторів теле- та діджитал-контенту для телевізійного ефіру та діджитал-платформ. Продукти Starlight Media в традиційному ефірі й на спеціалізованих майданчиках дивляться до 98% населення України.

Запит:


  • Створення централізованої бази даних клієнтів з можливістю перегляду замовлень на будь-якому етапі обробки.
  • При продажу послуг з одним клієнтом можуть працювати різні менеджери, тому необхідно автоматизувати обробку вхідних листів, щоб листування від одного клієнта правильно розподілялося між проектами в CRM.
  • За результатами роботи відділів продажів необхідно формувати індивідуальні звіти за формами, затвердженими керівництвом компанії.
  • Необхідно інтегрувати CRM з усіма системами всередині компанії.

  • Для вирішення завдань компанії в CRM налаштовано:


  • поля клієнта в об’єктах CRM;
  • воронка продажів і етапи обробки замовлення;
  • інтеграція користувача з Microsoft Active Directory;
  • бізнес-процеси в потенційних клієнтах і угодах;
  • синхронізація календарів і завдань з Outlook і календарями на мобільних пристроях;
  • спеціальна обробка вхідних листів для розсилки за логікою, описаною замовником для контактів у CRM. один контакт може бути клієнтом для кількох проектів і працювати з різними менеджерами одночасно;
  • взаємодія порталу з мобільним додатком з урахуванням нестандартного набору даних, що передаються між джерелами;
  • спеціальні звіти для керівництва.

  • Щоб залучити співробітників StarlightMedia до роботи в налаштованій CRM, ми провели навчання співробітників.

    Ключові результати:


  • Час обробки одного замовлення скорочено в 4 рази.
  • Уся комунікація з клієнтами, етапи затвердження, платежі та відправлення документуються в CRM.
  • Клієнтська база стала єдиною, а збереження історії замовлень дозволило сегментувати клієнтів для участі в маркетингових заходах.
  • Всі комунікації з клієнтами та етапи схвалення документуються в CRM.
  • Зменшення часу та витрат на замовлення й обробку.
  • В результаті успішного налаштування CRM ми автоматизували роботу менеджерів з покупцями, а також оптимізували передачу даних про оплату, відвантаження, доставку та інтегрували CRM з усіма внутрішніми системами компанії, що збільшило кількість замовлення оброблені одним менеджером у 4 рази і повністю задовольнили очікування замовника від реалізації проекту.

    Ви хочете збільшити прибуток і зменшити витрати за рахунок автоматизації процесу онлайн-продажів?


    Просто зв’яжіться з нами!