![](/upload/iblock/329/construction-industry-crm_resize.jpg)
Використання потенціалу Creatio в будівельній галузі: ефективність та продуктивність
Адаптивність платформи в поєднанні з потужними функціями автоматизації зробили її привабливим інструментом у різних галузях, включаючи будівництво.
![](/upload/iblock/09d/10-ways-to-use-CRM_resize.jpg)
Не тільки для продажів: 10 способів використання CRM
Використання CRM систем дає переваги не тільки пов'язаним з продажами бізнесам.
![](/upload/iblock/a57/7-essential-sales-pipeline-metrics_resize.jpg)
7 важливих показників продажів для прийняття рішень на С-рівні
Максимізувати дохід. Зрозуміло, що стратегія продажів має будуватися на цьому принципі. Однак життя керівника відділу продажів є складним.
![](/upload/iblock/352/every-smb-should-consider-automations_resize.jpg)
Кожен малий та середній бізнес має розглянути можливість автоматизації цих семи завдань
Переважання автоматизованих систем у великих корпораціях було визнано вже давно. На щастя, завдяки розвитку сучасних технологій з'явилися доступні альтернативи, які задовольняють потреби малого бізнесу.
![](/upload/iblock/ef3/CRM-vs-ERP_resize.jpg)
Порівняння ERP і CRM: Вичерпний посібник для прийняття бізнес-рішень
У складній сфері програмного забезпечення для бізнесу ERP і CRM - це два терміни, які постійно привертають увагу. Розуміння цих абревіатур може бути нелегкою справою, але не бійтеся! Ми готові провести вас через цей заплутаний ландшафт.
![](/upload/iblock/cbb/11-prychyn-CRM-dlya-neveykykh-viddiliv-prodazhu_resize.jpg)
11 причин, чому невеликим відділам продажів потрібна CRM
Розпочавши власний бізнес з продажу або очоливши невеликий відділ продажів, ви, напевно, раз чи двічі замислювалися про CRM-систему.